Septiņas lietas par mani

7

Seven Things meme – Es uzrakstu septiņus faktus par sevi un aicinu citiem septiņiem cilvēkiem uzrakstīt savus septiņus faktus.

Uzaicinājumu uzrakstīt septiņus faktus par sevi es saņēmu no: Alx

1) Es labi saprotu krievu valodu, viduvēji runāju un nepavisam nemāku lasīt krieviski. Kad biju mazāks, tad katru vasaru kopā ar vecākiem devos uz Ukrainu, pie Azovas jūras. Tad es pat pamanījos iemācīties tekoši runāt krieviski. Bet laikam ejot un nerunājot krieviski viss aizmirstas. Pēdējais eksāmens bija Kijevā, kur vienīgā valoda, kuru uz ielām saprata bija krievu valoda. Ēdienkartē arī vajadzēja uz labu laimi pasūtīt ēdienus.

2) Kopš 14 gadu vecuma mani vecāki atļāva dzīvoties kā es vien vēlos. 14 gados es jau apmeklēju naktsklubus, datorzāles (tīklā spēlēju stratēģijas) un un un. Tagad par šo vecāku lēmumu saku lielu paldies, jo tas man ir devis patstāvību un apziņu, ka visu ko es daru, es daru priekš sevis.

3) Līdz vidusskolai aktīvi trenējos basketbolā (3.BJFSK, Krištopāni). Reiz manu vārdu publicēja Lauku Avīzē, jo kādā no spēlēm biju sametis daudz punktus. Biju lepns! Tagad basketbolu uzrunāju uz jūs un tikai pa retam ar darba kolēģiem aizeju uzspēlēt. Protams, daļa iemaņas ir pazudušas, palicis tikai garais augums – 1.92m

4) Vidusskolas (Rīgas 41. vidusskola) laikā es trīs gadus pēc kārta biju populārākais džeks skolā. Laikam jau tādēļ, ka taisīju foršas disenes un skolā mācījās kādi 500 skolēni, no kuriem lielāko daļu es pazinu. Vēl tagad katru gadu es eju uz izlaidumu un apsveicu kādu. Draudzīgais :)

5) Kopš 2004. gada, 24. marta mans sapņu darbs bija strādāt draugiem.lv. Tas bija tik nopietns sapnis, ka paralēli sapņiem pārdevu draugiem.lv kreklus, sūtīju dažādas idejas Laurim Libertam un un un… Sāku draugiem.lv strādāt 2006. gada jūlijā un vēl šodien te darbojos.

6) Pēdējo 2 gadu laikā esmu svarā pieņēmies par 25 kilogramiem. Mazāka slodze, bet pārtikas patēriņš tāds pats kā agrāk, kad sportoju. Tagad svars sāk samazināties, jo vairāk interesējos par veselīgu pārtiku. Ja agrāk es piedalījos Misters Latvija atlases konkursos, tad tagad es netikšu cauri pat pirmajai kārtai.

7) Es nekad neesmu bijis Igaunijā. Lai arī es esmu bijis Āzijas un Āfrikas tālākajos galos, 2008. gadā gaisā pavadīju 40 stundas, bet tepat līdz Igaunijai nav sanācis aizbraukt. Tā pat varētu būt mana 2009. gada apņemšanās.

Aicinu uzrakstīt septiņus faktus par sevi:
Matīss F – Izdarīts – Lietas 7 par mani
Kaža
Luī – Atteicās
Ingus – Izdarīts – “Sieben
Artis Āre
Artūrs Mednis

Ja turpmāk vēlies pirmais uzzināt par jaunākajiem rakstiem šajā blogā, pieraksties RSS lasītājam.
Man var sekot arī Twitter.com

  1. Par #5. Bija sapnis. Bet vai tas piepildījās? :)

    Vispār, ar sapņiem dikti uzmanīgiem jābūt. Liela atbildība uz mūsu pleciem gulstas brīdī, kad sapnis piepildās.

  2. skujins

    Sapnis piepildījās :)

    Piekrītu Tavai domai par sapņiem. Sapnis = Mērķis.
    Brīdī, kad sasniedzam kādu mērķi mēs priecājamies, darbojamies un vēl visādi.
    Bet tad pienāk tāds tukšuma brīdis, jo vairāk nav pēc kā tiekties. Jāsāk domāt jauns mērķis.
    Šādu situāciju arī esmu izbaudījis un tā nav tā patīkamākā, jo tu vispār nezini kam tu kaut ko dari.
    Bet tas tā filozofiski :)

  3. Es pat biju domājis nedaudz savādāk.

    Jo, kad sapnis nonāk pie Tevis, ir liela atbildība to neizčakarēt, bet aprūpēt un uzturēt dzīvu. Tādā ziņā ir vieglāk tikai sapņot, nekā dzīvot sapnī. Savādi, bet ceru, saproti domu.

    Arī Tava doma ir pareiza, tiesa, tas atkarīgs no cilvēka – dažiem pietiek sasniedzot savu mērķi pie tā arī palikt.

  4. Iza

    Nē, jo to, ko citi par mani nezina, nezina tāpēc, ka nekad nav pajautājuši, vai arī tāpēc, ka nav jāzina, atvainojos par sagādātajām neērtībām.

    Ja tev gribas, pats vari uzrakstīt 7 lietas, ko citi par mani nezina!

  5. skujins

    klabeklis: Tavu domu sapratu un piekrītu par 99.9% Procentiem.

    Iza: Atvainošanās pieņemta :)

  1. 1 7 lietas | SVILPE burto ... !

    […] Pbs Bozons Sid.id Bbeate Datu bāzes Dabbler Rendija Toms aļa pointless Herta&Berta Alx Kristaps aļa skujins Neatkarīgais Shadowbird Jokerz Garjānis Ububu […]




Komentēt

